Δευτέρα 23 Οκτωβρίου 2017

Η νέα μου αγάπη, το bullet journal μου!

Αυτή τη χρονιά βάζω τα πράγματα σε μια σειρά, θέλω να οργανωθώ καλύτερα, να διαχειριστώ τον χρόνο της κάθε ημέρας που έχει γεμίσει δραστηριότητες και υποχρεώσεις με τον καλύτερο τρόπο ώστε όλα να γίνονται και τίποτα να μην ξεχνιέται.  Καλύτερος βοηθός σε αυτή την προσπάθεια ένα ημερολόγιο, planner, σημειωματάριο ότι βολεύει τον καθένα.   Πριν λίγο καιρό όμως έπεσα πάνω σε κάτι που με ενθουσίασε, με κέρδισε αμέσως και έχει γίνει η νέα μου αγάπη, το bullet journal!


bullet journal moleskine


Ας πάρουμε όμως από την αρχή.  Για πάρα πολλά χρόνια χρησιμοποιούσα το montlhy planner της moleskine, με οριζόντιο εβδομαδιαίο ημερολόγιο στην αριστερή σελίδα και σελίδα με γραμμές στα δεξιά για σημειώσεις.  Περάσαμε τόσα ωραία χρόνια παρέα, ετοιμάσαμε ένα γάμο και δυο βαφτίσεις και ήταν αρκετό ως την στιγμή που τα παιδιά άρχισαν να μεγαλώνουν μαζί με τις υποχρεώσεις που αυτό συνεπάγεται και ο χώρος του ημερολογίου άρχισε να μην μου φτάνει, ενώ από την άλλη ένιωθα ότι πολύς χώρος στην πλευρά των σημειώσεων πήγαινε χαμένος.  


bullet journal moleskine

Την περασμένη χρονιά θέλησα να δοκιμάσω κάτι άλλο και ενέδωσα στο planner της carpe diem σε υπέροχο robin's egg χρώμα, σε μέγεθος Α5 με έξι κρίκους και υπέροχα εσωτερικά χοντρά φύλλα με μηνιαίο πλάνο στην αρχή και οριζόντια εβδομαδιαία δισέλιδα στη συνέχεια αλλά αποδείχθηκε πολύ βαρύ και ογκώδες για να το έχω συνέχεια μαζί στην τσάντα μου.

Έτσι λοιπόν αυτό το φθινόπωρο άρχισα να ψάχνω ξανά τι να κάνω, πως να πορευτώ.  Σαν από μηχανής Θεός εμφανίζεται μπροστά μου αυτή η ανάρτηση από το In my closet για το bullet journal.  Κάτι είχα δει καθώς χάζευα στο Pinterest αλλά όλες αυτές οι λίστες, τα σχέδια, οι τόσο τέλεια διακοσμημένες σελίδες το έκαναν να μοιάζει δύσκολο, να μην πω απλησίαστο και δεν μπήκα ποτέ στην διαδικασία να μάθω κάτι παραπάνω γι' αυτό.  Αυτό το άρθρο όμως ήταν ότι χρειαζόμουν.  Με λόγια απλά και κατανοητά μου εξήγησε τον προβληματισμό πίσω από τη δημιουργία του και εντέλει την ουσία του.  Και τότε κατάλαβα ότι ήταν ότι χρειαζόμουν: ένα σημειωματάριο που το χρησιμοποιούμε και για ημερολόγιο και για σημειώσεις αλλά το διαμορφώνουμε εμείς με βάση τις ανάγκες μας, δεν θα πω πιο πολλά για τη δομή του, σου προτείνω να διαβάσεις το παραπάνω άρθρο που τα λέει όλα.



Οτι χρειάζεται για να φτιάξω το bullet journal μου


Βήμα πρώτο: το σωστό για εμένα σημειωματάριο


bullet journal moleskine


Αυτό ήταν εύκολο, για εμένα υπήρχε μόνο μία επιλογή, moleskine.  Αγαπώ τα moleskine, τα αγάπησα από την πρώτη στιγμή που τα έφεραν στο βιβλιοπωλείο που εργαζόμουν και έγραψα σε ένα για πρώτη φορά.  Αυτή η αίσθηση του έχει το στυλό που απαλά χαϊδεύει το χαρτί είναι μοναδική.  Για το μέγεθος η επιλογή ήταν επίσης εύκολη καθώς είχα για χρόνια δοκιμασμένο το large δηλαδή το 15x21εκ, που έχει αρκετό χώρο για σημειώσεις χωρίς να είναι πολύ μεγάλο και φυσικά με το μαλακό εύκαμπτο εξώφυλλο που μου επιτρέπει να βάζω λογαριασμούς, χαρτιά και ότι άλλο χρειάζομαι και να κλείνει με το λάστιχο χωρίς να ζορίζεται.  Προτίμησα αυτό με τις γραμμές γιατί βρίσκω ότι με βολεύει καλύτερα.  Ένα πρόβλημα είχα μόνο...τι χρώμα να διαλέξω αλλά πιστεύω ότι έκανα την πιο όμορφη επιλογή!


Βήμα δεύτερο: τα σωστά για εμένα στυλό



bullet journal moleskine frixion


Δεν μπορώ τις μουντζούρες και τα σβησίματα, καθόλου, με τίποτα!  Μπορεί στο γραφείο μου να επικρατεί το χάος (δημιουργικό το χαρακτηρίζω εγώ!) όμως στο ημερολόγιο, στο σημειωματάριο και όπου αλλού γράφω θέλω όλα να είναι καθαρά, ζυγισμένα και στοιχισμένα.   Πριν περίπου έναν χρόνο έκανα μια τεράστια ανακάλυψη. Όπως τον τροχό ας πούμε. Ναι, υπήρχουν στυλό που σβήνουν, δεν αφήνουν κανένα σημάδιξ και εγώ δεν ξέρω για πόσο καιρό δεν είχα ιδέα. Καταλαβαίνετε πως ένιωσα.  Μοναδική επιλογή για στυλό λοιπόν οι frixion της Pilot, απλά τέλειοι, προς το παρόν τους έχω μόνο σε 5 χρώματα.  Και για να σχεδιάσω τις γραμμές και άλλα στοιχεία που θέλω πήρα και μερικά λεπτά μαρκαδοράκια της stabilo τα point 88 fine 0.4.


Βήμα τρίτο: ξεκινάω να το ετοιμάζω


Είχα λοιπόν όλα όσα χρειαζόταν για να ξεκινήσω: καλή διάθεση, σημειωματάριο και στυλό.  Και ξεκίνησα.  Αρίθμησα τις σελίδες, δημιούργησα το υπόμνημα, άφησα σελίδες για τα περιεχόμενα. Όλα είναι αρκετά απλά χωρίς πολλά στολίδια και σχέδια και με λίγο χρώμα από τα διαφορετικά στυλό και προς το παρόν μου αρέσει έτσι.   Θα μοιραστώ μαζί σας κάποιες από τις σελίδες που έφτιαξα και που είναι απαραίτητες για εμένα:

bullet journal moleskine

  • με τα στοιχεία μας (ταυτότητα, ΑΦΜ κλπ)
  • με τα στοιχεία των γιατρών μας
  • με το σχολικό πρόγραμμα της μεγάλης κόρης μου
  • πίνακες για να παρακολουθώ τις σελίδες μου σε facebook και instagram
  • future log

bullet journal moleskine

  • με τα εργαστήρια και καφέ τις πόλης που γίνονται δραστηριότητες και εργαστήρια

bullet journal moleskine


  • με εκδηλώσεις-εργαστήρια που θα ήθελα να πάω, επειδή δεν μπορώ να προγραμματίζω μακροπρόθεσμα αν βρεθώ με ελεύθερη κάποια μέρα να δω άμεσα τι μπορώ να κάνω

bullet journal moleskine


  • με τα δώρα που κάνουμε σε γενέθλια ή γιορτές που είμαστε καλεσμένοι για να αποφύγουμε να πάρουμε το ίδιο δύο φορές
  • με σημειώσεις για κάτι που χρειάζεται να αγοράσω, πού το είδα, διαστάσεις και άλλες χρήσιμες πληροφορίες
  • μηνιαίο ημερολόγιο σε μία σελίδα για τα σημαντικά ραντεβού

bullet journal moleskine


  • σε ένα δισέλιδο, κάθετο εβδομαδιαίο ημερολόγιο με τις καθημερινές δραστηριότητες, ραντεβού, πληρωμές και ότι άλλο χρειαστεί

bullet journal moleskine


Έχει λίγες ημέρες που το χρησιμοποιώ και είμαι πραγματικά ενθουσιασμένη, κάθε βράδυ σκέφτομαι τι άλλο μπορώ να προσθέσω και έχω ήδη ετοιμάσει το ημερολόγιο ως και τον Δεκέμβριο!
Καθώς είμαι στην αρχή είναι βέβαιο ότι πολλά ακόμα θα προκύψουν που θα κρίνω ότι χρειάζεται να τα έχω στο bullet journal μου.  Μπορείς να με ακολουθήσεις στο instagram a_room_full_of_cards για να βλέπεις αυτά που θα ετοιμάζω.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου