Παρασκευή 25 Αυγούστου 2017

Banner με όνομα! Καλοκαιρινός Μαραθώνιος Δημιουργικότητας!

Καθώς πλησιάζουμε στο τέλος του καλοκαιριού και το άνοιγμα των σχολείων μαζί με την επιστροφή σε μια άλλη καθημερινότητα πλησιάζει απειλητικά, νιώθω ότι ο χρόνος κυλάει όλο και πιο γρήγορα! Έτσι λοιπόν φτάσαμε και στην έκτη εβδομάδα του καλοκαιρινού μαραθωνίου δημιουργικότητας και νέα αποστολή με υλικό το σχοινί ή το κορδόνι και να η ευκαιρία να ετοιμάσω κάτι που ήθελα από καιρό...ένα banner με το όνομα της κόρης μου!




Μετά από πέντε πολύ δημιουργικές αποστολές μπορώ να πω ότι η συμμετοχή μου σε αυτό τον μαραθώνιο ήταν η καλύτερη απόφαση που πήρα αυτό το καλοκαίρι! Ξεκίνησα γεμάτη αμφιβολίες και αγωνία αν θα έχω κάτι να παρουσιάσω αλλά νομίζω δεν τα πήγα και άσχημα...μετά την την πρώτη αποστολή κατάλαβα ότι το μόνο που είχα να κάνω ήταν να χαλαρώσω και να το διασκεδάσω...και έτσι έφτασα στην αγαπημένη μου πέμπτη αποστολή!

Αυτή όμως η έκτη εβδομάδα είναι ιδιαίτερη για εμένα καθώς έχω την μεγάλη χαρά και τιμή να είμαι η δωροθέτρια!  Ένα άκρως καλοκαιρινό βιβλιαράκι ετοιμάστηκε και περιμένει να γεμίσει με φωτογραφίες και αναμνήσεις!  Σας υπόσχομαι να σας το παρουσιάσω σύντομα!

Παρασκευή πρωί και περιμένω πως και πως να δω τι νέα αποστολή..."πιάστηκα σκοινί κορδόνι, φεύγω για τα ξένα" και εμπνεόμενη από τον στίχο του Άσιμου το ντουλαπάκι μας προσκαλεί να χρησιμοποιήσουμε αυτό το τόσο καλοκαιρινό υλικό και να ετοιμάσουμε κάτι...τόσες πολλές επιλογές!  
Καθώς στο σπίτι τις τελευταίες ημέρες κάνουμε κάτι μικρές αλλαγές στο παιδικό δωμάτιο, μεγάλωσε και η μικρή μου και απέκτησε το δικό της μεγάλο κρεβάτι, έπιπλα αλλάξαν θέση και η μεγάλη μου ξεβολεύτηκε, είπα να η ευκαιρία να κάνω κάτι που το ήθελε καιρό και να στολίσουμε και το νέο χώρο του γραφείου της!




Κορδόνι λοιπόν το υλικό μας και ένα φούξια ροζ banner γεμάτο λάμψη και γκλίτερ με το όνομα της ετοιμάστηκε να πάρει τη θέση του πάνω από το γραφείο της!
Πραγματικά εύκολο και γρήγορο στην κατασκευή του με μόλις δύο χαρτόνια, λίγη κόλλα, μερικά διαστατικά αυτοκόλλητα και φυσικά ένα ωραίο κορδόνι μπορεί να προσαρμοστεί στα υλικά που έχει ο καθένας και να ταιριάξει σε πολλές περιστάσεις!
Το βάλαμε ήδη στη θέση του...



Ο καλοκαιρινός μαραθώνιος οδεύει προς το τέλος και ωραία νέα πράγματα ετοιμάζω να σας παρουσιάσω...μην τα χάσεις...συμπλήρωσε απλά το mail σου και ενεργοποίησε το σύνδεσμο που θα σου σταλεί...εύκολο!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου