Παρασκευή 4 Αυγούστου 2017

Φύσηξε αέρας! Καλοκαιρινός μαραθώνιος δημιουργικότητας!

Όσο περνάει ο καιρός και προχωράμε πιο πολύ στον καλοκαιρινό δημιουργικό μαραθώνιο απολαμβάνω αυτό το μίνι διάλειμμα από τις συνήθεις μου δημιουργίες και την πρόκληση να δημιουργήσω κάτι από το μηδέν και να δοκιμάσω ιδέες που όλο άφηνα για κάποια άλλη στιγμή που ποτέ δεν προλάβαινε να έρθει! Το πιο σημαντικό όμως είναι η ευκαιρία που μου δόθηκε να βρω τόσα δημιουργικά κορίτσια μαζεμένα και να γνωρίσω την απίθανη δουλειά που κάνουν!



μομπιλε καλοκαιρινός μαραθώνιος δημιουργικόητας


Εβδομάδα τρίτη: Φύσηξε αέρας!


Ούτε που μπορώ να θυμηθώ πότε ήταν η τελευταία φορά που περίμενα με τόση λαχτάρα ένα μήνυμα, μάλλον όταν πρωτοέβγαινα με τον άντρα μου!  Παρασκευή πρωί και να το mail της τρίτης αποστολής...πόσο μου άρεσε όταν το διάβασα...φύσηξε αέρας και έπαιξε μουσική με ένα μόμπιλο ή κάτι άλλο που θα φτιάξεις...πόσες ιδέες εμφανίστηκαν μαγικά μπροστά μου στη στιγμή! 
Πρώτη φορά ένιωθα τόσο ενθουσιασμό για την αποστολή, είχα στο νου τόσα διαφορετικά που θα μπορούσα να κάνω και μετά άρχισαν όλα να πηγαίνουν στραβά...όχι στην αποστολή, σε όλη την υπόλοιπη ζωή μου, μπερδέματα και προβλήματα στην άλλη επαγγελματική μου δραστηριότητα.   Έψαχνα να βρω λίγο χρόνο, κάτι, να μπορέσω να ξεκινήσω αλλά μάταια. Αντί να παίζω με πετονιές και κουδουνάκια ήμουν μέρα νύχτα στον υπολογιστή και τα μηνύματα.   Οπότε συμβιβάστηκα ότι θα κάνω κάτι αρκετά απλό και σχετικά γρήγορο ελπίζοντας ότι της νύχτας τα καμώματα δεν θα τα δει η μέρα να γελά!

Φύσα αέρα να παίξει μουσική με το τενεκεδάκι του καφέ!


Η αλήθεια είναι ότι πίνω πολύ καφέ και αυτά τα ωραία (και τα μεγάλα και τα μικρά) τενεκεδάκια λυπάμαι να τα πετάξω και όλο ένα σωρό πράγματα σκέφτομαι που μπορώ να κάνω με αυτά, αλλά είπαμε δεν έρχεται ποτέ αυτή η ώρα και αυτά απλά μαζεύονται σε μια γωνιά στην κουζίνα. 

kafes, jacobs

Είχα και κάτι μεταλλικά διακοσμητικά που μου κάνανε δώρο με μια αγορά μου και δύσκολο το έβλεπα να τα χρησιμοποιήσω, βρήκα και κάτι κουδουνάκια από τα Χριστούγεννα, είμαι σίγουρη ότι όλες έχετε μερικά!


Οπότε η πρώτη σκέψη ήταν να κρεμάσω τα διακοσμητικά και τα κουδουνάκια με πετονιά στο εσωτερικό του μεταλλικού κουτιού, να το βάψω και σε ένα ωραίο χρωματάκι, ένα κορδόνι για να κρεμάσω και είμαστε έτοιμοι...και μετά σκέφτηκα είναι που είναι απλό να το κάνω τουλάχιστον λίγο πιο όμορφο!
Πήρα λοιπόν το τενεκεδάκι και αφού το έπλυνα, το σκούπισα πολύ καλά. Με ένα καρφί και το σφυράκι μου άνοιξα μια τρύπα στον πάτο του, που τώρα θα γινόταν η οροφή του, για να περάσω την πετονιά. Το πέρασα με ένα χέρι gesso για να καλύψει το προϋπάρχον σχέδιο του έδωσε ταυτόχρονα και μια ωραία υφή!


Και μετά αποφάσισα να κάνω και  decoupage με ένα ωραίο χαρτί που είχε και αυτό μια υφή σαν τσαλακωμένο και αγαπημένα χρώματα. Με το decoupage η σχέση μου είναι εντελώς σε επίπεδο αρχαρίου καθώς η μόνη επαφή μου με αυτό είναι τα άπειρα βιντεάκια που έχω δει και μπορώ να πω ότι πολύ μου άρεσε και αυτό!  Αφού στέγνωσε έμενε μόνο η συναρμολόγηση! Τι λες?

μομπιλε, καλοκαιρινος μαραθώνιοσ δημιουργικότητας

μομπιλο, καλοκαιρινός μαραθώνιος δημιουργικότητας


Μπορείς ακόμα να δεις τι ετοίμασα για την πρώτη  και την δεύτερη αποστολή!  Αν θέλεις όμως να δεις τι συνήθως κάνω, αυτή είναι η αγαπημένη μου shaker κάρτα και αυτό το αγαπημένο μου mini album!

Αν δεν θέλεις να χάσεις τις καλοκαιρινές δημιουργικές μου περιπέτειες και όλα τα ωραία που ετοιμάζονται συμπλήρωσε απλά το mail σου και ενεργοποίησε το σύνδεσμο που θα σου σταλεί!

Ως την επόμενη αποστολή...καλές δημιουργίες!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου