Πέμπτη 20 Ιουλίου 2017

Μην τα κρύβεις άλλο! -Καλοκαιρινός μαραθώνιος δημιουργικότητας

Να είναι ο ήλιος, η ζέστη και η θάλασσα που μας καλεί να είμαστε μόνο κοντά της και ο ρυθμός της ζωής μας το καλοκαίρι μπαίνει σε slow motion? Κινούμαστε αργά, νωχελικά και χαλαρά...πολύ χαλαρά με κάθε ευκαιρία...Θα αφήσουμε να χαλαρώσει και η δημιουργική μας διάθεση?  Και βέβαια όχι,  έχουμε το ντουλαπάκι να μας φροντίζει και να σκαρφίζεται διάφορα για να μας κρατάει σε εγρήγορση!  Δεν το σκέφτηκα πολύ...ευκαιρία για νέες δημιουργικές περιπέτειες είδα και ο Καλοκαιρινός μαραθώνιος δημιουργικότητας ξεκινά!



καλοκαιρινος μαραθωνιος δημιουργικότητας, πεταλουδα


Καλοκαιρινός μαραθώνιος δημιουργικότητας

Εντάξει, ας τα πάρουμε από την αρχή.  Ποιο είναι το ντουλαπάκι επισήμως γνωστό ως In my closet?  Αν δεν το ξέρεις πρέπει οπωσδήποτε να το γνωρίσεις, έχει πολλές ιδέες και τις μοιράζεται όλες μαζί  μας...Σκέφτηκε λοιπόν εμάς, που μας αρέσει να δοκιμάζουμε τα δημιουργικά όριά μας και θέλουμε και ένα κίνητρο να δούμε που μπορούμε να τα φτάσουμε, να μας ετοιμάσει έναν καλοκαιρινό μαραθώνιο δημιουργικότητας διάρκειας οκτώ εβδομάδων.  Προλαβαίνεις να πάρεις μέρος και εσύ, μην σκέφτεσαι ότι δεν θα τα καταφέρεις...καλοκαίρι είναι...χαλαρά!


Εβδομάδα πρώτη: Μην τα κρύβεις άλλο!

Τα παλιά μας τα τζιν, αυτά που δεν μας κάνουν πια, αυτά που έχουν τριφτεί και δεν φοριούνται αλλά αρνούμαστε να αποχωριστούμε ήρθε η ώρα να τους δώσουμε μια νέα ζωή...αυτή που θέλει η καθεμία...για να δούμε τι θα δούμε...


καλοκαιρινός μαραθώνιος δημιουργικότητας, τζιν


Ένα τζιν καμβαδάκι

Παίρνω το πρώτο mail, διαβάζω την αποστολή, πάρε το παλιό σου τζιν λέει, εδώ είμαστε λέω, και δώσε του μια νέα ζωή, ωχ και τώρα τι κάνουνε?  

Είχα ένα τζιν πολύ αγαπημένο, μου ταίριαζε τέλεια και το είχα πλύνε βάλε...πόσο να αντέξει το καημένο!  Πριν δυο μήνες έγινε το αναπόφευκτο και ένα ωραιότατο σκίσιμο έκανε την εμφάνιση του, δεν άντεχα όμως να το αποχωριστώ και να που καλά έκανα και το κράτησα!

Πολλές επιλογές θα χρειάζονταν ράψιμο, εντάξει ξέρω κάποια βασικά πράγματα αλλά μάλλον όχι όσα θα χρειάζονταν.  Και εκεί που κάθομαι και προβληματίζομαι πέφτει το μάτι μου σε ένα καμβαδάκι 15x20εκ. που το είχα καιρό αγορασμένο και δεν το είχα πιάσει ακόμα στα χέρια μου.  Περνάω ταυτόχρονα και μια φάση να ομορφύνω λίγο τον χώρο που δουλεύω κάτι να βάλω στους τοίχους, πολύ άδειοι είναι βρε παιδί μου και έγινε το κλικ!

Παίρνω το ψαλίδι και κόβω το ένα το μπατζάκι, δεν χρειαζόμουν και πολύ ύφασμα για να καλύψω το καμβαδάκι, μου μένει και αρκετό να δοκιμάσω και κάτι άλλο ίσως στο μέλλον.

Βήμα πρώτο: το ανοίγω και το κόβω σε μέγεθος που να ταιριάζει με τον καμβά μου και το γυρίζω από την ανάποδη που μου αρέσει καλύτερα το χρώμα του.
Βήμα δεύτερο: το τεντώνω, το τυλίγω γύρω από τον καμβά, κόβω λίγο και στις άκρες να μην γίνει πολύ παχύ καθώς το γυρίζω και το κολλάω στο πίσω μέρος με υγρή σιλικόνη. Μπροστά μου έμεινε η ραφή αλλά δεν με ανησυχεί γιατί θα την καλύψω.


καλοκαιρινός μαραθώνιος δημιουργικότητας, τζιν, καμβάς


Βήμα τρίτο:  Ψάχνω στα πράγματα μου και βρίσκω μια δαντέλα και μια τρέσα με λουλούδια που είχαν περισσέψει από άλλη δουλειά, μια ξύλινη πεταλούδα από παιδική μπομπονιέρα, πέρλες σε διάφορα χρώματα και μικρές κορδελίτσες που κρατάω από μπομπονιέρες και άλλα δωράκια (ορίστε τι θα τις κάνω...σύζυγε!).
Βήμα τέταρτο:  Κολλάω την δαντέλα στον καμβά ώστε να κρύψω τη ραφή και από επάνω της τα λουλούδια.  Κολλάω δυο μικρές πέρλες στην πεταλούδα και άλλες τρεις στην μία άκρη του καμβά.  Παίρνω τις κορδελίτσες, τις δένω μεταξύ τους και τις κολλάω ανάμεσα στα δύο λουλούδια, βάζω από επάνω και την πεταλούδα και...voila!


καλοκαιρινός μαραθώνιος δημιουργικότητας, τζιν, καμβάς


Μπορεί να μην είναι αριστούργημα αλλά εμένα μου άρεσε και θα το βάλω πάνω από τον πάγκο εργασίας μου να μου κρατάει συντροφιά!

Και τώρα το ερώτημα είναι...τι μας επιφυλάσσει η επόμενη αποστολή?

Μην χάσεις όσα θα δοκιμάσω, απλά συμπλήρωσε το mail σου και ενεργοποίησε τον σύνδεσμο που θα σου σταλεί!

Σου άρεσε αυτό που έφτιαξα και θέλεις να με γνωρίσεις καλύτερα?  Θα σου δείξω μία αγαπημένη μου shaker κάρτα και ένα αγαπημένο mini album!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου