Παρασκευή 10 Φεβρουαρίου 2017

Μια κάρτα γάμου μόνο για εσένα!

Αυτό που μπορώ να πω με σιγουριά είναι ότι η ημέρα του γάμου μου ήταν μία από τις πιο ευτυχισμένες και μοναδικές ημέρες της ζωής μου.  Ημέρα ξεχωριστή, πλημμυρισμένη με χαρά και χαμόγελα ευτυχίας!  Ιδιαίτερα συγκινητικό όμως ήταν όταν μετά από μερικές ημέρες ανοίγαμε τα δώρα και διαβάζαμε τις κάρτες με τις ευχές των αγαπημένων μας προσώπων.
'Ολα αυτά μου ήρθαν στο νου όταν πριν περίπου ένα χρόνο ετοίμαζα μια κάρτα για το γάμο μιας συναδέλφου του συζύγου μου.   Ήθελα να την κάνω μοναδική και ιδιαίτερη, που να γίνεται αμέσως αντιληπτό ότι ήταν φτιαγμένη μόνο για εκείνη και την ξεχωριστή ημέρα του γάμου της.

Τι πιο μοναδικό από μια κάρτα με την ημερομηνία του γάμου!!! 



Ξέρω ότι στην ίδια άρεσε πολύ η μοναδικότητα της κάρτας αυτής καθώς μου ζήτησε να ετοιμάσω αργότερα μια παρόμοια για τον γάμο πολύ καλής της φίλης και πριν λίγες ημέρες για το γάμο της αδελφή της, την οποία και σας παρουσιάζω σήμερα.  Ελπίζω ότι άρεσε το ίδιο και στις δύο!





Πως σας φάνηκε η ιδέα?

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου